piątek, 19 maja 2017

dziewiętnasty maja

Znowu jadę.
Koleją.
Do Krakowa.
Jutro.

11 komentarzy:

  1. Na randkę?
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lubię to", ten komentarz. Miniaturowe arcydziełko.
      Czy można lepiej? Spróbujmy.
      "Do nowej pracy? Super!"
      "Pomodlić się w krypcie? Popieram!"
      "Na rodzinną imprezkę? Milutko!"
      "Rajdzik po górach? Do zobaczenia w schronisku!"
      Co na to Niezrównana DP?

      -- T.I.

      Usuń
    2. Pierwsza Komunia?
      Jak ten czas leci!

      Usuń
    3. Pierwsza Komunia?
      Rodzina w komplecie.

      Pierwsza Komunia?
      Prezenty! Prezenty!

      Pierwsza Komunia?
      Mieszane uczucia?

      Usuń
  2. A mnie się ten niezłomny optymizm podoba.
    Ż.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To uzależnienie.

      Usuń
    2. Ż.M., przecież mnie się też podoba! Nawet ja, pogodność wcielona, pies szczęścia, nie wymyśliłem czegoś takiego. To cenne ćwiczenie.
      T.I.

      Usuń
    3. T.I.,o jakie ćwiczenie chodzi? Czego można było nie wymyślić? Możesz mi, jeżeli potrzeba to "ogródkami", wyjaśnić?

      Usuń
    4. Jakie - w optymizmie
      Czego - randki
      T.I.

      Usuń
    5. Aaa... No tak.
      Powiem, że ja widzę to zupełnie z innej strony. Aczkolwiek od optymizmu się nie odżegnuję. Ino trudno go wykrzesać. Ale bądźmy optymistami! :D

      Usuń
  3. Tak właśnie. Karol postanowił zostać komunistą.
    Proza.

    OdpowiedzUsuń