wtorek, 5 lipca 2022

piąty lipca

 Skończyłem modelować trzeci projekt. Wciąż rozsyłam zapytania ofertowe. Aby odetchnąć przed przygotowaniem Dokumentacji postanowiłem:

UWAGA! UWAGA!

To jest Zapowiedź

PTNZ N°4

Już niedługo, bo za 328 dni znany i lubiany Obieżyświat ruszy w kolejną Podróż. Trasa będzie okrężna ze startem i metą w Krakowie. Będzie wiodła drogami i autostradami a też mostami i promami. Odwiedzi mnóstwo miejsc historycznych, symbolicznych i ultra nowoczesnych. Zwiedzi też kilka wysp. Najdalej na wschód będzie w punkcie  41°26'24.3"N 26°33'51.0"E. Najdalej na zachód 38°46'41.3"N 9°29'54.9"W. Najdalej na północ  51°36'05.1"N 8°34'31.1"E. Najdalej na południe  36°39'09.7"N 15°04'48.4"E. Odwiedzi dwanaście Krajów i swoim zwyczajem spędzi w każdym punkcie postoju jedną noc. Przemierzy ponad trzynaście tysięcy kilometrów. Zapowiada się więcej niż jedna ogólnowszechświatowa transmisja video. Będą też zagadki. 

Na początek Zagadka nr. -328.0: Na poniższym obrazku jest mapa końcowego  fragmentu  Podróży z ukrytymi wszystkimi danymi oprócz trasy. Odpowiedzią będzie podanie gdzie zaczyna się linia trasy, bo kończy się w Krakowie oznaczonym czerwoną flagą.


Dziękuję za uwagę i zapraszam do odpowiedzi w komentarzach, które odblokowałem. Oczywiście anonimowe komentarze będę usuwał przed przeczytaniem.

3 komentarze:

  1. Coś niedobrego dzieje się z moją pamięcią. Całkiem umknęła mi PTNZ 3, którą wykonałem w zeszłym roku. Nic. Numerek poprawiłem, ale niesmak został.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jednak z Twoją głową jest wszystko w porządku. 👍🙂

    OdpowiedzUsuń