sobota, 12 stycznia 2019

dwunasty stycznia

Licznik: 154
Albo weźmy podróże. Słuchając w radio opowieści rozmaitych podróżników myślę sobie często o tym, że być może podróżowanie tylko z przyczyny "bo nie był" ma zbyt małą wartość. Sam nie wiem, czy oglądanie, słuchanie, wąchanie i smakowanie dalekich krain jest niewystarczającym powodem do Podróżowania? A jeszcze poznawanie Ludzi? Przecież tu mam nikłe szanse na spotkanie takiego na przykład Lapończyka. Rozochocony tymi przemyśleniami zaczynam myśleć o tym, że następnym razem powinienem objechać inny basen.

I jeszcze przyczynek do rozważań o tym jaki stosunek do Prawa mają Rodacy. Wybrałem się dziś do najbliższej Biedronki po zakupy. Po drodze, jak zwykle, przekraczałem przejazd przez tory kolejki WKD. Jak zwykle zdumiony obserwowałem zachowanie kierowców w twarzy stojącego tam jak byk znaku STOP. Ani jeden nie zatrzymał samochodu. Wielu nawet nie zwalniało. Obiecałem sobie następnym razem wziąć smartfon i sfilmować to kuriozum. Tymczasem foto z góglowego stritwiu:

5 komentarzy:

  1. Najpierw objedź ten zaplanowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdybym tak poprosił DP o współudział w przyszłorocznej Podróży (PTNZ3) i ustalił jej początek w Sedd el Bahr, to który basen chciałaby objechać?

    OdpowiedzUsuń