niedziela, 12 maja 2019

dwunasty maja

Wygląda na to, że Ogrodnicy w tym sezonie dali dudy. Pankracy powitał temperaturą powyżej 20°C i ma się na burzę. Poganiany tą burzą, wcześniej niż zwykle pobiegłem do najbliższego sklepu po abendbier. Przy okazji uwieczniłem sympatyczny Głóg w rozkwicie.
Ach, Wiosna.
Coś mi się wydaje, że PTNZ 2 odbędzie się jednak w tym roku. Bratanek chce uiścić zachowek do końca miesiąca. Po oddaniu połowy Córce zostanie mi dość grosza by nie tylko przejechać ze Fromborka do Ustki drogą Dość Okrężną, ale także na wykupienie licencji na Programy do projektowania, dzięki którym będę mógł sprostać każdemu zleceniu. Projektować bardzo lubię.
Tymczasem, za pomocą czternastodniowej, bezpłatnej wersji próbnej,programu IronCad, zaprojektowałem Doświadczenie z którego definitywnie wyniknie, czy z Ek obrotu Planety da się coś uszczknąć. Teraz jestem w fazie przygotowania dokumentacji papierowej i elektronicznej z którymi pójdę do Wykonawcy lub Wykonawców. To w przyszłym tygodniu. Muszę też rozpocząć staranie o paszport i wizę, bo w Rosji przez którą przebiega część trasy PTNZ2, nie wystarczy dowód osobisty. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz