czwartek, 13 grudnia 2018

trzynasty grudnia

licznik: 184
Przez dłuższy czas, jak już to gdzieś pisałem, byłem przełączony w tryb odbioru.Myślę sobie, że przyczyną była moja ochota na (przede wszystkim) utrzymanie się przy życiu. I w zdrowiu, zwłaszcza psychicznym. Myślę też, że ochota na ponowne nadawanie zaczęła we mnie rosnąć od momentu przejścia na emeryturę. Znowu chce mi się do ludzi. Planuję przyszłość, zmyślam coraz nowe rzeczy których jeszcze nie ma. Dopokąd nie kupię sobie komputera nie będę pewnie zbyt wylewny, jednak to już niedługo, Może na Gwiazdkę?
PTNZ 2.0
Powtórzę w tym miejscu 
Zagadkę numer -(minus) 2:
Wydaje mi się, że udało mi się zgrabnie połączyć Frombork z Ustką trasą dość okrężną, przebycie której powinno mi zająć piętnaście dni. Nie mogę się powstrzymać przed powiedzeniem o tym, że mniej więcej w połowie tej trasy będę przekraczał pewną rzekę przez most położony na tak diabelskiej wysokości, że prawdopodobnie nikt z Szanownej Frekwencji tak wysoko jeszcze nie był.
Co to za rzeką?
Gdzie jest ten most? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz