piątek, 20 marca 2015

dwudziesty marca

No to mamy Wiosnę. Zaćmienie Słońca obserwowałem przez Maskę Spawacza i byłem zachwycony. Robiłem fotografie, ale muszę nad nimi trochę popracować, bo na surowo efektu uśmiechniętego rogalika na zdjęciach nie widać. Czwarty Projekt lada dzień przeniosę do folderu PROJEKTY W TOKU. W poniedziałek mam podpisać Umowę z Inwestorem. Jest dobrze. Forsycje trochę się ociągają. Myślę, że to przez poranne przymrozki. Dziś rano znowu Skrobanko. 
Wiosna, 

Wiosna

Wiosna

3 komentarze:

  1. Z głupia frant .... i z wyrachowanym wykorzystaniem Miejsca, bezczelnie informuję, że pamiętam, iż jutro będzie Miesiąc Przed Wakacją. A.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co Ty sobie myślisz? - że mam sklerozę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraź sobie, że nie Ciebie miałam na myśli wykorzystując miejsce na Twoim blogu. Sądziłam, że przekaz jest jasny. A.

      Usuń