wtorek, 14 lipca 2015

czternasty lipca

No to mam mieszkadełko. Przedpłaciłem za miesiąc i już we czwartek myślę się przeprowadzić. Nie jest to może szczyt marzeń ale suma czterystu dwudziestu złotych za miesiąc był kusząca aż zanadto.
UWAGA ZAGADKA
miejsce w którym będę mieszkał przez najbliższy miesiąc nazywa się Hotel Robotniczy ( tak, tak). Jeśli które z Szanownej Frekwencji wskaże co to i gdzie to, będę podczas najbliższego spotkania które, jak sądzę odbędzie się jednak w okolicach Pieca Żelaznego, wręczał Nagrody. Rozwiązanie nie powinno być trudne, bo gógiel nieubłaganie podsuwa rozwiązanie na jednej z wyższych pozycji. Dlatego zaopatrzę się w komplet Nagród.
 Acha, nagroda pocieszenia której ostatnio nie odebrałem, nazywa się Żubrzyk. Nie spodziewałem się go wcale, ale jest, więc trzeba go zaakceptować w myśl myśli która mówi: brać co dają.
żubrzyk 

9 komentarzy:

  1. Przy okazji Autor chyba oddał głos na miejsce Zlotu Widlastego (bo Gwiaździstym to już się go nie da nazwać), czy dobrze rozumiem? I proponowany termin w Strasznie Ważne Super Święto Każdego Rodaka też może być?
    W krótkich żołnierskich słowach: Żubrzyka - gratulujemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Termin podlega jeszcze negocjacjom, bo tylko najbliższy łykend mam stanowczo Zajęty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też byśmy chcieli jak najszybciej, ale za to dla odmiany kolejny weekend weekend mamy zajęty.
      Ż.M.

      Usuń
  3. Ja żubrzyka nie gratuluję. Ale aktywność Autora nietożsamą z zaszywaniem się w norze przyjmuję z ulgą. A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Vidi w Ursusie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo. Wspaniała i prawidłowa odpowiedź. Szkoda tylko, że nie podpisana. Nie wiem komu mam wręczyć Nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zdecydujesz się na termin odpowiadający większości, nie będziesz miał problemu z wręczeniem nagrody zwycięzcy. :)

      Usuń