środa, 12 czerwca 2019

dwunasty czerwca

Zagadka 1.9
W którym Kraju europejskim licznie występują rosomaki? 


Zagadka 1.10
Znalazłem w Internecie ciekawą ciekawostkę. Pomysłowy mieszkaniec
jednego z europejskich Krajów wynalazł urządzenie za pomocą którego
można nałapać wcale nie Prosiaczków, tylko Pajęczaków i to tych
właśnie, które ostatnio, w związku ze zmianami klimatycznymi,
wyjątkowo się rozpanoszyły. Po nałapaniu można, a nawet należy te
Pajęczaki zutylizować. No, chyba, że łapiącemu przeszkadzają w tym
ideologia, religia, poglądy polityczne (niepotrzebne skreślić), i wówczas
można je po prostu oddać Kościołowi, Partii Politycznej, Organizacji
Pozarządowej (niepotrzebne skreślić). Wynalazca zrobił już nawet
zgłoszenie patentowe. A tenor Zagadki jest taki: Jak nazywa się to
urządzenie, z jakiego Kraju pochodzi i w które robactwo jest
wymierzone?
Dun, czy Duńczyk, Fin, czy Finladczyk. That is the que question.
testuję pilnie niedawno zakupiony alkomat, a właściwie siebie na zdolność przetwarzania alkoholu. Wychodzi mi na to, że jeśli do ósmej wieczorem spożyję litr mocnego piwa, to o trzeciej nie ma już po nim w wydychanym przeze mnie powietrzu ani śladu. To pocieszające. Kupiłem sobie dziś Termos i sprawdziłem jego sprawność. Nie lubię bowiem nieschłodzonego piwa. A zimne, nalane do termosu rano, zachowuje w nim sprawność do wieczora. Mogę więc sobie wyobrazić sesje w prawidłowo zaparkowanym pod Hotelem. Z Internetem też nie powinienem mieć kłopotu podobnego do tego z czasów mojej pierwszej wyprawy na Litwę w dwa tysiące ósmym. Mój Limit Gigabajtów jest za Granicą tak samo ważny jak w Kraju..
 A oto pierwsze zdjęcie z mojego nowego Nikona:
Jak pewno znaczna część Szanownej Frekwencji się domyśla, to widok z okna na poddaszu które zamieszkuję.

Zagadka 1.11
Mimo przeczytania znacznego fragmentu polskiego Internetu udało mi się znaleźć 
zaledwie dwa przysłowia pochodzące z jednego z języków Kraju, którego mieszkańcy 
są u nas nazywani nazwą trzyliterową.Jaki to Kraj.

Zagadka 1.12
Jest taki język w którym nie można zakląć. I tak zamiast “to kawał chuja”
można co najwyżej nazwać go“zrzędą”. Jednak mieszkańcy tego kraju radzą 
sobie czerpiąc z bogatej skarbnicy słowotwórstwa swojego wielkiego sąsiada. Jaki to Kraj?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz