piątek, 28 czerwca 2019

PTNZ2 dzień piętnasty

Ponieważ nocleg mam w centrum Odense, myślałem iść wieczorem w miasto. Niestety, po spisaniu wrażeń z całego dnia, poczułem, że już tylko spać. I spałem jednym ciurkiem dziesięć godzin.
Zagadka 15.1
Dziś, w miejscu 54°48'20.6"N 9°19'42.2"E będą miały miejsce dwa zdarzenia jednocześnie. Jakie to zdarzenia? Można podać w dowolnej kolejności.
Jakoś nie chce mi się dziś pisać. Przejechałem własnoręcznie w chuj kilometrów, a potem jeszcze ze dwie godziny łaziłem po mieście. Zmęczony. Nic. Dokumentacja fotograficzna i filmowa jest. Będzie czas zająć się nią po powrocie na Reguły. Nie wiem czy nie powinienem napisać artykułu " Jak w dwa tygodnie objechać wokół Morze Bałtyckie".
A teraz kolacja i spać.

1 komentarz:

  1. Marzenia się nie spełniają. Marzenia się spełnia. Tego dokonał Autor. Obiechał Bałytk. Doświadczył dnia polarnego na Półkuli Północnej. Doznał wielu wrażeń wzrokowych, słuchowych, smakowych (mam nadzieję) i intelektualnych. Cieszył się wolnością mknąc autem po drogach szybkiego ruchu.
    Smuteczek lekki, bo PTNZ2 ma się już lekko ku końcowi. Smuteczek nam, czytelnikom bloga. Dwa tygodnie codziennej lektury, śledzenia mapy i rozwiązywania zagadek.
    A już jutro: Witaj w Kraju!

    OdpowiedzUsuń