piątek, 25 listopada 2016

dwudziesty piąty listopada

ho ho
wygląda więc na to że potrafię wciąż się uczyć
przyjąłem krytykę i zgłaszam samokrytykę
nie można być takim upierdliwcem
blog jest mój najmojszy
ale forum komentarze już moje a tym bardziej najmojsze nie są
piszta więc co chceta jeśli mata na to ochotę
ijeślimożnaprosićtakąochotęmiejtajaknajczęściej
Nie będę więcej  Się Czepiał. 
Wyjaśnię jeszcze dlaczego wyraz "pozdrawiam" tak niechętnie oglądam. Jest to typowe zakończenie biznesowej korespondencji z którym mam do czynienia od długiego czasu. Jest bezmyślne, mechaniczne i bezrefleksyjne. Nie ma nic wspólnego z angielskim "best regards" czy niemieckim "Mit freundlichen Grüßen" albo włoskim "sinceramente" czy francuskim "cordialement". Moim zdaniem "pozdrawiam" jest do dupy. Dlatego swoje listy kończę "z poważaniem". Jednak jeśli kto chce pozdrawiać, niech pozdrawia na zdrowie.
Kolejny łykend czas zacząć.

6 komentarzy:

  1. Przepraszam ale wiedziałam, że masz takie poglądy. Życzę miłego weekendu. Ten prezent wysyłam na przeprosiny.Z poważaniem. Emi.
    https://www.youtube.com/watch?v=jpQyuAMkSnA

    OdpowiedzUsuń
  2. To znaczy nie wiedziałam. Tak miało być. Emi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Autorze,
    Mam nadzieję, że mimo gorączki ZaczynającegoSięWeekendu zauważyłeś i może nawet cenisz sobie, że jedna z Wysokich Komentujących Cię Stron uczy się równie pilnie co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popłakanam znowu. Aż mnie przepona rozbolała.

    I jeszcze to "bezrefleksyjne". Oczami wyobraźni widzę "Ucałowania", "Serdeczności", "Uściski"...

    Dobra. Przynajmniej teraz wiadomo, o co Autorowi szło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj wieczorem dotarło do mnie, że Autor zastawił tu chyba małą pułapkę na Bezrefleksyjną Frekwencję. Wszak Grußy, choćby nie wiem jak freundlich, też pozostają pozdrowieniami.
    Świetnie rozumiem Autorskie rozumienie "pozdrowień". Ja podobnie dosłownie reaguję na "co możesz mi polecić?" Otóż technicznie poprawna odpowiedź to "nic[zego] nie mogę ci polecić, nie jestem twoim przełożonym".
    -- T.I.

    OdpowiedzUsuń